Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-13, 14:40   #7
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo og kaloritelling

Gratulerer med flott nedgang Etterhvert vil du oppdage at det faktisk er mye å spare på å spise lavkarbo. Når man dropper brød, kjøper man heller ikke pålegg. Pålegg er faktisk fryktelig dyrt - se bare på kiloprisen neste gang du handler. De mest lavkarbovennlige kjøttvarene er også veldig billige - velg etter sesong Nå for tiden kaster man jo lam-/fårikålkjøtt etter kundene i butikken, super lavkarbomat. Nakkekoteletter/svinekoteletter er ikke dyrt (særlig ikke fra frossendisken), og nå går vi jammen snart inn i ribbesesong også. Og selv om det er billigere å fylle opp tallerkenen med potet enn grønnsaker, sparer du det GLATT inn på å ikke handle inn snope-/kosemat til helgen. Og kroppen jubler

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat