Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-13, 11:27   #1
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Tømme muskler for vannvekt før innveiing i konkurranse?

Min eldste driver kampsport på høyt nivå og pga økt treningsmengde så har vekta økt, han bygger muskler utrolig fort.

Nå må han ned 3 kg på 6 dager og det er uaktuelt å sitte timesvis i badstu eller å løpe i søppelsekk for å svette.

Om jeg lager lavkarbomat til han men sørger for at han ikke går i ketose, det er mulig å greie dette? Etter innveiing ser jeg for meg en kyllingsalat med grov ris for å fylle musklene igjen.

Dere som trener mye, kan dere mene noe om mine tanker her? Jeg vet det er vanlig å svette seg ned i denne sporten men vil ikke at han skal gå den veien.

Han er forøvrig 185 og 87 kg. Vektgrensen er 85 og så må han ta høyde for at min vekt kan vise litt feil.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat