Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-13, 19:04   #21120
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Auda. Med mindre det var deres feil, skulle dere ikke betalt noe for den reperasjonen. Selv om butikken opererer med egen garanti, har dere fortsatt reklamasjonsrett på inntil fem år for noe som kan tenkes å vare i mer enn to år, og det kan man definitivt si om en tv. Det som er litt kjipt, er at dette er det ingen selgere eller servicepersoner som gidder å opplyse om, så det må man faktisk både finne ut av og etterspørre selv ... Men det står nedfelt i norsk lov, og kan være greit å ha i bakhodet når noe sånt som en tv går i stykker.
Jeg synes du skal ta kontakt med butikken igjen, og si at du mener du burde få reklamere på tv-en, som sagt med mindre dere selv har ødelagt den.

Uansett, når den først er reparert, uansett grunn til skaden, kan jeg ikke se noen grunn til at dere skulle ut med mer når jobben tydeligvis ikke er helt adekvat utført.

Takk, Photo.
Vi fikk bare beskjed om at det var to års garanti. Da får vi prøve en gang til!
Vi har ikke herpa TVen, den bare plutselig nekta å slå seg på...

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.