Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-13, 12:14   #10
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Gode løpesko?

Da har jeg handlet sko! Med tilbud på XXL - Halv pris på skopar nr. 2 - var det ingen tvil om hvor jeg skulle dra, jeg skulle jo ha to par! Jeg tenkte jo på Mizuno, men de minste skoene de hadde var str. 38 og de var kjempestore i numrene! Litt pussig da at dameskoene gikk opp til 42,5, det var ikke småsko akkurat!

I alle fall - jeg traff en veldig trivelig kar som hjalp meg å finne de riktige skoene for min fot da jeg forklarte hva jeg mente var galt med en Adidas-sko jeg prøvde. Han kom med en Asics Gel-Cumulus 15 og den satt perfekt! Så nå er jeg den heldige innehaver av to par knallrosa løpesko! Lille Gubben påstår han blir svett bare av å se bilde av skoene!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC_0096.jpg (780,5 KB, 17 visninger)
__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat