Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-13, 15:05   #2
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Da har jeg fått diagnosen urinsyregikt

Jeg for min del hadde vært fristet til å prøve noen uker/måneder til på den dietten du har nå. Den dietten legen din har gitt deg der høres ut som en oppskrift på overvekt for en som ikke tåler karbohydrater så godt, tydelig inspirert av Statens Ernæringsråd. Prøv deg frem litt selv heller, og se hva som gjør deg godt og mindre godt. Og prøv å lese deg opp på emnet, det er ikke sikkert at alle "eksperter" ser på grovbrød og poteter som det eneste saliggjørende mot urinsyregikt. Jeg har en svigerfar med samme diagnose, og han er en storforbruker av mange av "IKKE" produktene på listen din....

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat