Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-13, 18:38   #96
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Opprinnelig lagt inn av engeljenta30, her.

for å si det slik, jeg har gått til ernæringsfysiolog men hun har ikke peiling på pcos og fortalte meg at jeg kom til å bli syk av lavkarbo, at det faktisk er folk som har dødd av det, det å begynne rippe opp i det jeg skrev for mange år siden her inne synes jeg er på grensen til trakassering fra en viss person her

Oi, trakkasering? Skulle ikke mye til for å bli beskyldt for det nei. Jeg trakasserer ingen her, men jeg kan være ganske direkte. Det er to ganske så forskjellige ting. Jeg vil deg intet vondt, hvorfor skulle jeg ønske det?
I mye av det du skriver her viser du at du har ganske god greie på både lavkarbo og PCOS. Men du tar ikke imot noen av rådene og svarene du får av andre her. Det kan være ganske så frustrerende for de som forsøker å hjelpe deg. Jeg tror ganske så sikkert at din hjelp ligger et helt annet sted enn her inne.
Igjen, jeg ønsker deg lykke til. Men jeg gidder ikke å høre at jeg trakkaserer noen. Der går grensen for dumskapen for min del.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat