Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-13, 17:32   #21194
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Niks! Absolutt alle går ned!
Men hvor mye vaierer enormt og det uavhengigg av utgangspunktet! Man skulle jo tro at de som veier mest bør gå fortest og mest ned, men sånn er det ikke alltid.

Jeg er med i et forskningsprosjekt på Bærum sykehus der de ønsker å undersøke hvorfor noen går ned mye fort og enkelt mens andre må slite mer for hver kilo. Kirurgen på Bærum er veldi gopptatt av at alle det ikke er noe spes med (tidligere bukkirurgi, mage- tarmsykdommer etc) skal få koblet ut nøyaktig like mye tarm og sitte igjen med like stor magesekk.

Og hvor har du det fra 1/3 er tilbake der de var etter 5 år? Tallet er under 10%. Og det kan lett unngås ved å følge de retningslinjene man får.

Gå gjerne inn på vektoperasjon.no om du vil vite mer!

Både bror og sviger er opererte og begge er omtrent tilbake på startvekta....