Tråd: I DAG har jeg
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-13, 10:05   #623
akas
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 71
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: I DAG har jeg

Takk for medfølelse! Far døde fredag i forrige uke etter å ha fått lungebetennelse torsdagen. Mor var da veldig svak etter å ikke ha spist eller drukket på flere døgn. Hun fikk et bekkenbrudd for noen uker siden, og det satte henne tilbake. Men hun lå i mange døgn etter at de trodde det skulle ta slutt, så hun døde på mandag, 3 døgn etter min far.

Ja, det er tungt, og jeg har sykmeldt meg hele neste uke. Regner med at jeg får en reaksjon nå når alt det praktiske er ordnet med, og etter at de tilreisende har dratt hjem.

Men vi ser også det vakre i det, og det var en veldig fin seremoni i går, der barnebarn rammet det hele inn med musikk, og min søster og jeg holdt minnetalen. Min fars båre ble båret av mennene i slekten, derav 2 barnebarn, og mors ble båret av 5 "jente"-barnebarn + min yngste søster. Godt å tenke tilbake på.