Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-13, 17:26   #1
Maple
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2013
Maple er på en erverdig vei

Burde jeg gjøre noe annerledes?

Har gått på lavkarbo siden januar 2013, å har per dags dato gått ned 25kg å veier nå 95kg. Men de siste månedene har det virkelig gått sakte nedover, å vekten står så og si stille. Så for ca 1 mnd tid siden la jeg om hele greia å begynte på nytt.

Så nå om dagen lyder opplegget mitt som dette:

Mat: ørret/laks, svin/biff, kylling, egg, med div dampkokte grønnsaker. Lager også ''wok'' med de samme kjøtt typene med mye hermetikk grønnsaker samt ferske grønnsaker. Bruker meierismør til å steke kjøtt, og kaldpresset oliven olje til grønnsaker om det ikke skal dampkokes.

På jobben blir det ost/skinke salat bokser fra matbutikken, samt kyllingvinger, biff stroganoff, og en sjelden gang rollerburger/pølse i lompe ( vet denne egentlig ikke er så bra ) Spiser også div frukt igjennom dagen ettersom jeg har alt tilgjengelig fordi jeg jobber på fruktlager.

Har også begynt å trene hver tirsdag, torsdag og lørdag. Da er det somregel 30 min oppvarming på sykkel/eclipse maskin eller 15 min før og etter styrketrening. Alt ettersom dagsform. På styrketreningen har jeg et ganske så generelt opplegg så jeg får trent framside/bakside av lårene samt rompe. Triceps/biceps. Mage, rygg og skuldre. Alt dette tar ca 1.5 time, men blir somregel en halvtime lenger for å gjøre litt flere øvelser til skuldre,rygg,bryst.

Drikker også kun vann/kaffe og h-melk til vanlig.

Å hva tenker dere om det å spise masse ananas til daglig? Bare for å ha litt ''snacks'' imellom måltidene.

Er det visse ting som burde endres litt? Eller høres dette opplegget helt greit ut? For føler virkelig at de siste kiloene rett og slett nekter å forsvinne med det første :P

Maple er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat