Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-13, 13:34   #9
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hva bør jeg sette som mål fra nå frem til 10. desember?

Opprinnelig lagt inn av Folia, her.

Denne uken har jeg kun telt karbohydrater, men jeg må nok starte opp med telling av både kalorier og karber!

Hvordan har du klart å komme frem til den konklusjonen etter kun en uke på lavkarbo? Kaloritelling er unntaket, ikke regelen når det gjelder lavkarbo. For de aller fleste gjør det mer vondt enn godt. Gi nå kostholdet en sjanse noen måneder, så kan du heller begynne å vurdere alternativer hvis vekten ikke rikker seg. Men det jeg opplever som en av de store fordelene med lavkarbo er jo nettopp det faktum at man kan spise seg god og mett til alle måltider. Så hvorfor sabortere dette med kaloritelling?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat