Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-13, 11:29   #2
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til å kutte ned på melkeprodukter

Du må begynne å spise egg, fisk og kjøtt/fugl.

Lage deg en svær omelett i stekeovn og del den opp i porsjoner og spis kald med feks paprikastaver og agurkstaver til når du er på farten. Eller ta med en kald kotelett(nok en gang, stek mange i stekeovn og legg ig kjøleskap/fryser i porsjoner) og spis med feks revet hodekål med dressing av olje/eddik og feks sennep som smak.

Stikkord er planlegging:
-Stek opp store prosjoner. Stek en hel pose kyllingfilet i stekeovn.
-Lag store boller med salat.
-Lag oljedressing: 1 del olje og 1del eddik(hvit eller rød) og tilsette krydder etter smak, feks sennep) og sett i kjøleskapet.
- Lag masse gryterett, og riv opp blomkålris til flere dager, når du kommer hjem hver du en porsjon gryterett i mikro, så etterpå kjører du blomkålrisen i et minutt eller to og heller over gryte. Middag på 3 minutter.

Jeg har akkurat vært gjennom det samme og det går helt fint å ikke leve på ost og fløte. Jeg spiser litt ost nå, men bare feks som litt ost på omeletten, og litt ost i feks blomkålmos. Bruker mest mulig kokosmelk, smør og kokosolje og kaldpresset rapsolje.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat