Hvordan går det med dere?
Hvor ofte veier dere dere? Flere ganger om dagen, hver dag, hver uke eller hver måned?
Trives dere med maten?
Er humøret på topp, eller på bånn, fortsetter dere med hva dere begynte på eller har dere gjort eller vil gjøre endringer underveis?
Jeg har gått ned 1.3 kilo den siste uka, etter å ta stort sett tatt vekk alt av melkeprodukter. Nå går det i kjøtt, egg, smør, majones og litt grønnsaker. Tror fettandelen har gått noe ned etter at jeg kuttet ut fløten. Jeg spiser litt fløte enda, i form av en tynn fløtesaus til middag av og til. Jeg trives bedre med dette enn med en sultekur, men jeg er ikke helt fornøyd, og jeg tester bare ut hva det er jeg kan spise og hva jeg ikke kan spise. Jeg håper å kunne legge til andre ting etter hvert. Om jeg noengang kommer ned til mitt endelige mål tror jeg at jeg ville trives med å spise lavkarbomat. Nå spiser jeg for å gå ned i vekt, men jeg ser for meg at jeg kan spise det jeg vil av grønnsaker om jeg en gang blir ferdig. Humøret har steget etter at vekta gikk ned og etter at buksa er blitt mer romslig. :-)
Lykke til alle sammen!
Vennlig hilsen Hilde
|