Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-13, 10:18   #10
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Ingen vekttap? Rart ...

Synes faktisk du spiser veldig lite. Men så lenge du ikke går sulten så holder det kanskje?

Hva "de fleste" gjør spiller ingen rolle, det som betyr noe her er hvordan din kropp reagerer på kostholdet. Jeg hadde heller ingen pangstart, men gikk jevnt og trutt nedover når først kroppen hadde vent seg til kostholdet. Og jeg har aldri tellet en eneste kalori. Det viktige er at måltiden er korrekt sammensatt, og at man ikke spiser for lite. Et korrekt lavkarbokosthold vil i snitt uansett ligge lavere på kalorier enn et tilsvarende høykarbokosthold, men det betyr ikke at du trenger å telle disse. Spis sunt, spis nok og kjenn etter hvor bra kroppen har det!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat