Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.
I følge Schipol sine sider, har Nowegian avgang fra avgangshall 3 og SAS fra 1. Jeg har bare flydd med KLM/Air France og da har jeg alltid vært i et område med en del butikker (merkevarer), Starbucks, Diners og Crown Lounge og et greit restaurantutvalg, så jeg vet ikke om dette er det samme området, men det må man jo kunne finne på et kart?
Edit: Men jeg trodde uansett man kom inn til dette shoppingområdet år man ankommer også må man gå ut til riktig gate (som selvfølgelig ligger lengst mulig unna, spesielt når man har dårlig tid til neste flight ). er ikke noe særlig shopping, bortsett fra små kiosker ute ved gatene. Ihvertfall ikke der jeg har vært.
http://www.amsterdam-advisor.com/sup...irport-map.pdf
Nei, flyr man billigselskap er man på terminal hvorman ikke har noe annet enn en bitteliten pub, en kiosk og en mini tax free som stenger tidlig. Den har jeg brent meg på en gang da jeg fløy norwegian og måtte tilbringe 3 timer i ei vond trappelignende sak der Normalt flyr jeg også KLM, men så er det et Sas fly som flyr en time tidligere. Fortsatt en del ventetid da, men heller 3 timer i storterminalen enn 2 i den lille 
|