Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-13, 12:56   #21278
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg fjernet en fra korsryggen for noen år siden. Den lå rett på en nerve, så jeg ble skikkelig kvalm hver gang jeg kom borti den, så den fjernet de. Det tok ca tre minutter (hadde tatt ett om den ikke krøp lenger inn da legen begynte å pirke på den )
Arret syns ikke i det hele tatt, og jeg merket ingen smerter i såret etterpå.

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

lokalbedøvelse med hestesprøyte ja. ti ganger værre enn tannlegebedøvelse etter min mening, men så satt kulen min helt innat ryggraden da. fort gjort, totalt ikke mer enn en time eller så om jeg husker riktig. begynner å bli noen få år siden.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg fikk også lokalbedøvelse, men kan ikke huske at det var noe plagsomt. Kulen var mer plagsom. Min satt akkurat der nervene møtes litt under korsryggen, så den var liksom borti alt fra stolrygger til bukser. Fjernet forøvrig min på lovisenberg sykehus.

Takk for svar begge to! Ser ut som om det avhenger litt av hvor den sitter, i forhold til dette med type bedøvelse og sånn. Skal høre med legen neste gang jeg er der. Virker jo i alle fall relativt uproblematisk! Jeg har fått litt kirurgisk inngrep-noia etter i fjor.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥