Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-13, 13:01   #2074
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Så mye fint!

Holder på med mariusgenser i ROSA jeg faktisk Utrolig gøy å eksprimentere med farger og mønster!

Takk!

Så gøy! Gjerne knips et bilde av den. Det er så gøy å se Marius i ymse fargekombinasjoner.
Her er gryteklutene jeg jobber med. Fargene er egentlig enda mer knæsj, men jeg tror det var noe gørr på linsa.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Flotte grier! Har også strikka haugevis av mariusting, det var nesten så jeg kunne diagrammet i søvne til slutt.

Takker!

Haha, ja. Er ikke rent sjeldent jeg hører "Jøss, klarer du å strikke uten diagram du?" - "veeeel... nå har jeg strikket dette mønsteret noen ganger for mye"

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat