Tråd: Lurer litt...
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-06, 18:06   #8
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lurer litt...

Opprinnelig lagt inn av lipo

Bare på fedonklinikken man kan få eurodiett?!? Hadde inntrykk at det var hos noen andre også jeg. Har alle her som har gått på det fått det der?

Nei, du kan be legen din få tilsendt produkter til deg. Jeg tror kanskje du må kontakte Lindbergklinikken først og oppgi navnet på legen din eller noe sånt. Jeg sendte nemlig en mail til dem om dette for noen år siden, men husker ikke helt hva som stod. Men jeg husker at hun sa jeg kunne få produktene av fastlegen min, men da måtte han ringe dem eller noe sånt.

Send dem en mail eller ring dem, så får du vite mer.

Forresten så får du kjøpt Eurodiet i Life Helsekost også. Men ikke alle produktene, kun sjokoladebarer, kakaopulver, omelettpulver og cappucinopulver, og du er nødt til å kjøpe dem sammen i en pakke til rundt 450 kr. Varer i 5 dager om du kun skal leve på produktene. Det er KUN Life som selger disse.