Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-13, 15:52   #21315
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har mer eller mindre sluttet å ta sånne diskusjoner, og gjør jeg det så gjør jeg det helt klart at jeg snakker ut fra egne valg og erfaringer, og hva andre gjør bryr jeg meg katten om.

Det er vel egentlig ikke en diskusjon hverken saklig eller usaklig når personen sier med et strengt blikk at "dette gidder jeg ikke å diskutere med deg", bare for det at de er uenige i mitt valg. Si heller det da og vær litt konstruktiv eller la vær å diskuter og godta at jeg spiser sånn. Blir så irritert på slike folk og prøver for alt i verden og unngå slike situasjoner akkurat som deg Photo, men når jeg får direkte spørsmål fra en person som tilsynelatende virker hyggelig, prøver jeg å svare konstruktivt/saklig og jeg gjør det klart at det er mitt valg og syn, men jeg forsvarer meg også når folk blir ufine.

Folk er så rare når det gjelder lavkarbo, tydeligvis at de tror alt VG og BlaBla skriver. Og nå sa jeg egentlig ikke at jeg lever lavkarbo, jeg forklarte bare at enkelte matvarer spiser jeg ikke pga av intoleranse og andre har jeg valgt bort for jeg synes ikke det er bra for min kropp og helse. Sørens kjerring altså, diskusjonen endte med at jeg utfordret henne til å være helt borte fra sukker i minimum 14 dager, men det fikk jeg klar beskjed om at det, det går ikke dumme nek!!

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose