Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-13, 21:00   #4
sonim
Medlem

Medlem siden: Jan 2013
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Magic bullet coffee

er litt tidlig å få wow opplevelsen enda vil jeg nok tro.
Men å satse kun på en kopp kaffe med smør og cocosa før en kraftanstrengelse som et motbakkeløp er ambisiøst.

Jeg vet om flere idrettsutøvere som spiser ren mat, gode råvarer uten at det kalles lavkarbo. De lager bare maten sjøl.
Samtidig så skyr de heller ikke raske karbohydrater når de konkurrerer i de 15-30 minuttene et motbakkeløp varer.

Tror du nesten må prøve deg frem, Ronny Mathisen har jo prøvd intensive intervaller på kun noen ml med MCT olje. Du kan jo lese i bloggen hans, men jeg har ikke veldig stor tru på de måleresultatene hans dessverre. Med de resultatene han viser til i konkurranse så har jeg mine tvil om hans pulsverdier er riktige. Han sier selv han har en puls på 97% i flere timer og underveis med denne pulsen så prater han temmelig avslappet og rolig inn i et kamera mens han sykler....

Vil anbefale deg sjekke det ut iallefall, kan jo hende du finner noe nyttig der.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat