Sv: Oktoberstarterne!
Jeg kan starte med å fortelle litt om meg da
Jeg er ei jente på 20 år og bor i et hus med samboeren min og de to pusene våre. For noen år siden begynte jeg på lavkarbo og gikk ned 30 kg på et halvt år, men så kom jeg i en vanskelig periode i livet mitt som gjorde at jeg kobla helt av kostholdet. Spiste kun takeaway, mariekjeks og alt slikt dumt!
Dette gjorde at jeg gikk opp de 30 kiloene + 20 kilo til. 50 kg iløpet av noen måneder er ikke noe bra for hverken psyken eller helsen så det å komme seg tilbake ble en kamp.
I et år nå har jeg prøvd meg på "vanlig sunn kost" og å telle kalorier pluss trening, men når man trener 5 ganger i uka, spiser akkurat det man skal og man ikke mister en eneste kilo så er det jo noe som ikke fungerer.
Derfor har jeg nå kommet tilbake til lavkarbo og ketolyse og jeg trivdes fantastisk bra fra første stund. Dette kan jeg og kjenner, jeg slipper å være sulten hele tiden, jeg kan kose meg med gode kaker og kan slippe å telle de pokkerns kaloriene!
Så langt har jeg gått ned 4 kg på 4 dager, første delmål er å komme under 100 kg innen 14. Januar som er bursdagen min