Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-13, 21:59   #15
St. Cecilie
Medlem

St. Cecilie sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Stavanger
St. Cecilie er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Så kjekt at du startet en tråd! Jeg var redd at det skulle være så stille her inne.

Jeg er 29 år (i en måned til!) og alenemamma til en liten jente på 3 1/2 år. Vi bor i en koselig liten leilighet i Stavanger.

Jeg har tidligere gått ned en god del i vekt på ketolysekuren, og vet at magen min og kroppen ellers liker meg best når jeg spiser lavkarbo. Jeg har derfor bestemt meg for å starte opp igjen og gå på ketolyse.

Første dagen min (mandag) klarte jeg ikke å gå på vekten fordi jeg var redd at jeg skulle bli overmannet av negative følelser. Men jeg vet sånn ca hvor mye jeg veier i forhold til klærne jeg har (jeg har størrelser fra 42-48….).
På tirsdag da jeg endelig hadde psyket meg opp til å gå på vekten så var batteriene gått! *knis* Jeg fikk endelig kjøpt batterier nå i kveld…

Jeg har en ganske lang vei å gå. 35 kilo. Men jeg ser ikke bort i fra at jeg endrer målet underveis, ettersom jeg aldri har hatt en trivselsvekt i voksen alder. Jeg bare punchet inn hva jeg kom til å ha som bmi ved 65kg og det var 22, og det er jo midt i "normalvektig" sjangeren. Jeg er 1.72 så jeg er jo ett par centimeter…