Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-13, 10:35   #5
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Å gå ned i vekt, uten å være i ketose

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Vekt ser forskjellig ut å ulike mennesker... WHO regner normalvektig BMI ned til 18,5. Men - jeg hadde nok også bedt TS om å vurdere om ikke det samme utseendemessige målet ikke kan oppnås gjennom litt målrettet kroppsforming i tillegg, og heller litt høyere vekt?

Velvel.
Nei, du trenger ikke å være i ketose for å ha fordel av lavkarbo (også vektmessig for mange). Men mange synes lavkarbo er lettere å få til å virke nærmere ketose - og raskere.

Jeg vil igjen gjenta det jeg sa først: en anbefaling om å starte figurformende trening i tillegg og heller velge en mer avslappet lavkarbo og slutte å gå av/på og heller finne en måte å spise på som du kan leve med.

Lavkarbo basert på rene råvarer gir en fordel for mange i det at den gjør det enklere å forme kroppen i retning fast og stram framfor flabby. Du kan altså sannsynligvis oppnå mer figurmessig med litt mindre innsats.

Dette kan jeg skrive under på!!! Jeg har trent styrketrening lenge, og kroppen har blitt stram og fin (er ikke i ketose)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat