Sv: Starter Eurodiett i morgen!
Takk for svar, dere to! Har nå snart gått to dager, og fy søren dette er ikke lett...jeg er så sliten, trøtt, svimmel, sulten.. Men det er vel normalt så skal prøve å stå i det. Det er rart det der, når man blir så sliten i kroppen så får jeg med en gang tanker om å gi opp/utsette.. føler at hodet motarbeider meg. Men det er vel også naturlig.
Har fått beskjed fra ernæringsfysiologen om at tre av måltidene bør være salte, men synes det er vanskelig for de smaker jo så grusomt! hittil har jeg prøvd risotto, "potetmos", omelett med ost/gressløk og kyllingsuppe. Hjelpe meg så forferdelig. Likte godt nøttene og så likte jeg alt av det søte jeg har prøvd, så det er ok, men usikker hva jeg skal gjøre til de salte måltidene fremover. Skal lese masse i forumet så kanskje jeg får noen tips.
Et lyspunkt er at jeg kjøpte urinstix i dag og jeg er allerede i ketose. Utrolig fort det gikk!
Jeg lurte på en ting, er det sånn at dere har like mye energi som før etter de første dagene var over, eller har dere fremdeles litt mindre energi enn tidligere?
Håper vi kan holde kontakten. Igjen, tusen takk for svar. Ha en riktig god helg!
|