Sv: Starter Eurodiett i morgen!
Velkommen hit ja, og hold ut. Det blir ganske fort bedre.
Jeg syntes også alle produktene smakte fært i begynnelsen, men man venner seg liksom til smaken. Det er mye du kan gjøre for å forbedre smaken. Hvis du ser på produktinformasjonen til hvert enkelt produkt på eurodiet sin hjemmeside, så kan du se at mange av produktene har en fane som heter tips. Der er det mange tips for hva du kan gjøre så det blir litt bedre.
Jeg bruker ofte omelett til frokost og tilsetter ett ekstra egg + løk, paprika, squash. Jeg eksperimenterer også med forskjellige krydder. Hvis jeg skal spise kyllingsuppen, så koker jeg (og av og til blender) lovlige grønnsaker og blander inn. Også her krydder for å gi mer normal smak. Jeg koker også grønnsaksuppe og spiser sammen med ED-rundstykke. Søte ting, som for eksempel sjokoladefrokost, bruker jeg til hurtimat hvis det er nødvendig i jobbsammenheng.
Jeg tror at grunnen til at vi skal unngå å bruke for mange søte produkter er at for mye kunstig søtning kan gi mageproblemer.
Jeg har iallefall mye energi. Men det er avhengig av at jeg trener litt også.
Lykke til. Hvis du klarer å holde ut en stund, kommer belønningen raskt. Dette er en utrolig effektiv diett. 
|