Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-13, 12:27   #27
Esperanza
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 34
Esperanza er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Så koselig med masse fine folk i tråden, velkommen til alle! Jeg er på tur nå og skriver fra telefonen så rekker ikke være så aktiv, men her er et lite referat fra de siste dagene (har også skrevet dette i journalen, kopiert derfra)

Turen opp igår gikk bra! Ble en eggemelk-kakao til frokost, noen saltekjeks (lavkarbo) og ost til lunsj på turen, stoppet for middag som ble røkte kjøttpølser, rotmos og saus, litt kokosmakroner på turen igjen og en liten salat når jeg kom frem!

Idag hadde jeg en salat til frokost med litt kylling og dressing, kjedelig men det var eneste som var her.
Lunsj ble to atkinsbarer før det ble thaimat til middag som planlagt sprekk. jeg har gitt meg lov til et planlagt "frimåltid" i slike situasjoner som idag der det er planlagt et karbomåltid, men det skal kun bli et måltid. Tidligere har jeg sprukket totalt når jeg har brutt kuren, men jeg fortsatte kvelden med sukkerfri sjokolade og hvitvin nesten uten karber.
En vellykket kveld med andre ord!

Koselig å være på tur da Kan jeg spørre deg hvor mange karbohydrater du spiser om dagen? Hva er din maks grense?

Esperanza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Atkins Svar med sitat