Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-13, 16:17   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Er rimelig flau nå..

Om det er noen trøst, så har mange av oss vært der mange ganger av div. grunner. Å snu tankegangen starter jo gjerne med de tankene du har nå, du setter ord på det som er vanskelig og hvorfor det skjedde

Jeg gikk ned 20kg, opp 25kg og har kjempet hardt i 2år for å gå ned de 40 jeg har gått ned nå. Jeg går meed hjertet i halsen og er livredd for å sprekke, samtidig har jeg ME som har gjort at jeg har mere matintoleranser enn før( tåler ikke gluten og jeg mistenker laktose) som gjør det litt lettere å holde seg på matta, til jeg evt sprekker. EN sprekk sender meg nemlig inn i en transe der jeg godtar konstant dårlig mage, bare jeg får spise pasta og kjeks. Det er helt sprøtt, jeg blir helt dopa i hodet.

Hva med å starte med et måltid om dagen? Legg om til lavkarbo frokost, når den er inne hver dag, så går løs på lunsjen.

Da jeg startet på nytt for 2 år siden la jeg om tvert, men jeg hadde en regel om at jeg kunne spise så mye lavkarbokaker og snacks jeg bare ville, bare jeg holdt meg på matta. Og etterhvert ble det mindre og mindre kake og dessert. Det har tatt tid, men nå går det på skinner og jeg har ikke hatt noen store sprekker( hadde en i august i fjor på 3 dager, en på 3 dager i jula, en 2 dagers i mars og 1/2dag i juli) det siste året.


Stå på! Detta får du til!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat