Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-13, 23:24   #11
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Er rimelig flau nå..

Tusen tusen takk for svar, hver og en av dere. Jeg har lest svarene om og om igjen og dere har så rett.
Jeg tok dødsfallet veldig tungt. Var i en sjokktilstand i ganske mange måneder. Men har tenkt at dette skal jeg klare. Kanskje dette er et bevis for at jeg ikke klarer det?
Det er nok mange ting som spiller inn her. Først og fremst bør jeg finne meg en annen jobb noe som ikke er så lett. Jeg jobber innen renhold sent om kvelden. Alene.... jeg føler jeg ikke har noen grunn for å holde meg på matta lengre. Mannen min er glad i meg uansett. Og ingen på jobb som kan gi meg blikk når jeg har lagt på meg siden jeg jobber alene. Har fått revmatisme også i følge legene og har ganske vondt til tider. Men nå har jeg inngått en avtale med meg selv at jeg skal gå tur to ganger i uken. Det hjelper faktisk på å klarne hodet. Mange tanker som får utløp.Det har jeg klart å holde en stund. Men til alt annet så har jeg en sånn gi faen holdning. Jeg blir skremt av meg selv.

Men det er flaut når jeg endelig må noen plass som krever andre ting enn treningsbukse. Da står jeg der med skjegget i postkassen og har ingenting som passer. Som for eks nå på onsdag må jeg i en begravelse. Ja hva i alle dager skal jeg ha på meg? Skal forresten i en begravelse på fredag også.

Jeg må bli kvitt denne gi faen holdningen. Sukk....

Men så klart det var vel dødsfallet som utløste det. Men hvorfor skal det være så innmari vanskelig å hente seg inn igjen da?

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat