Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-13, 22:12   #7
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Ketoseånde og proteiner

Opprinnelig lagt inn av Gnom, her.

Har en jobb hvor jeg omgås mennesker en god del, så det blir nok umulig. Hjelper tyggegummi og slikt?

Har forøvrig hørt at for noen, så går ketoseånden aldri over?

Vi omgås alle mennesker, ingen problem det selv med ketoseånde. Du trenger vel ikke blåse dem i ansiktet fra 10cm avstand? Bare du er bevisst selv vil ingen merke det. Det er vel en grense for hvor intim du må være med de du omgås i jobben?

Hvis noen aldri blir kvitt ketoseånden så må det være noe galt et sted. Alle jeg har hørt med har blitt kvitt den etter få uker. max to måneder. Deretter kan man være i ketose så mye man bare vil uten at noen merker noe som helst.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat