Tråd: - 44 kilo?
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-13, 20:55   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: - 44 kilo?

Opprinnelig lagt inn av sonim, her.

Det er nok flere her inne som ikke liker ordet "fettprosent" uvisst av hvilken grunn (...)

Hvor i alle dager har du det fra? Kan ikke huske å ha sett at noen har stilt seg negativ til tanken på fettprosent, selv om kanskje ikke alle ønsker å skjære den inntil beinet og bli fitnessdronninger/konger. Jeg syntes selv det var langt mer stas og et mer realistisk bilde på min fysiske tilstand da jeg kom innenfor normal fettprosent, enn da jeg kom innenfor normal BMI.

Opprinnelig lagt inn av sonim, her.

Det er jo en tendens til at brukere som lykkes ikke forsvinner fra forumet fordi de har klart det og fått den hjelpen de trenger for å gå ned i vekt.

Ut fra konteksten går jeg ut fra at du ikke mener "ikke", her. Jeg vet ikke hvor du har dette fra, heller. Jeg har lykkes, og mange med meg. Vi blir ikke nødvendigvis bare her fordi vi faller av lasset og går på en smell, men fordi vedlikehold er like vanskelig, om ikke vanskeligere enn vektnedgangen i seg selv, og støtten etter målet er nådd er like kjærkommen. Dessuten er det flere her som har nytte av oppskrifter, artikler, og ikke minst det sosiale aspektet, da det ikke alltid er like greit å preke lavkarbo med folk man omgir seg med ellers.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat