Tråd: - 44 kilo?
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-13, 21:24   #10
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: - 44 kilo?

Kan skrive under på at det sosiale aspektet er viktig, det å ha et sted å lufte tankene sine, fortelle om oppturer og nedturer (i dobbel mening ), diskutere og spørre og hente opplysning ved ulike aspekter ved livsstilen utfra hvilken fase man er i. Vedlikeholdet etter vektnedgangen kan jo også være en utfordring for mange. Selv har jeg vært en fast bruker her inne i mange år, noe som har hjulpet meg mye og er veldig nyttig.
Dessuten skjønner man raskt at vi alle er så utrolig forskjellige, så man må finne sin egen vei for å klare dette.
Jeg ønsker deg lykke til, du virker jo som genuint interessert gjennom å spørre om folks erfaringer for å lære av det selv. Bruk forumet for det det er verdt!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat