Sv: - 44 kilo?
Enig, når man kommer innenfor normal fettprosent uavhengig av hva og hvor mye man veier eller har av bmi så er det utrolig mye mer tilfredsstillende. I tillegg ser det mue bedre ut i speilet også Photoscura.
Jeg vet ikke hvorfor, men det er ensidig snakk kun om vekt, bmi og målebånd i råd og tips til nybegynnere og i journaler. Men ikke funnet en eneste artikkel eller innlegg om fettprosent som et bedre og mer riktig mål. Feil å si at forumbrukere da kanskje ikke liker det bare fordi det overhodet ikke er nevnt, jeg synes bare det er merkelig siden det er utrolig masse kunnskapsrike her inne. Ikke er det vanskelig å måle heller med ei klype.
Har lest utrolig mange journaler og jeg mente ikke alle, men flere av de 20-30 mest aktive er ikke nødvendigvis vedlikeholdere. Mange/flere av de som ikke skriver mer har også nådd sine mål. Flere andre igjen starter på ny frisk med et år eller to års mellomrom. Vi er da så forskjellige så det må jo hver enkelt ta egne valg på.
Jeg ville bare svare trådstarter og gi noen tips ut fra erfaringen min på lavkarbo, slanking, helse og trening. Oppfatter at trådstarters primære mål ut fra målsetning er å bruke dette som en slankekur frem mot bryllup i 2015. Selv slanker jeg meg ikke, men har valgt en helsefremmende livsstil som gir meg livskvalitet gjennom godt kosthold.
|