Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-13, 12:37   #21406
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Tusen takk for svaret ditt Kitt. Jeg setter veldig pris på det! Er litt frustrert, blir bare værre og værre. Vondt er det også. Jeg var til legen nå, og hun sa at jeg burde slutte med Rozex og begynner med Tetracyclin, slik du også anbefaler. Hun sa også at jeg kunne bruke Dermovat litt nå bare for å sjekke om det hjalp. Man skal jo egentlig trappe ned på kortisonen, når man først har vært så dum at man har brukt det. Jeg sluttet over natten, kanskje derfor dette enorme utbruddet.

Tok på dermovat nå, og det svir litt, sikkert pga mange blemmer og derav sår. Men jeg syns også at det roer det ned litt...

Jeg prøver å finne en hudlege, men alle sier at det er lang ventetid, og at jeg må sende inn henvisningen. Så tungvindt, for de skal vurdere meg etter at de har fått henvisningen. Dvs at jeg får ikke til å velge den hudlegen som har mist ventetid, men må bare gamble på en. Jeg har jo kun en henvisning. Jeg prøver å finne en privat en, men så langt ingen hell. Vet du om en i nærheten? Bor ikke du i Asker? Jeg bor mellom Oslo og Drammen et sted, hehe, så Asker er ok...

Ønsker deg ellers en fin dag Kitt. Solen skinner og det er godt!

Asker hudlegekontor, dr. Helsing er å anbefale. Ligger så og si i Asker sentrum. Han er også overlege på Riksen.
Du kan ta kopier av henvisningen og sende rundt, vet du!

Dropp Dermovaten, du gjør bare vondt verre. Tro meg, det kan bli ILLE!

Send meg gjerne en pm om du vil!

Deilig dag i dag. Tror nesten jeg må jobbe litt ute i hagen etter lunsj!