Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-13, 13:43   #21409
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av sonim, her.

Ja, han kan lese dine meldinger og synkronisere den kontoen ja, siden du har latt ham synke din tlf til sin itunes...vil i praksis si at alt ppå din tlf er knyttet til hans konto på maskinen....

Så har du noe du ikke ønsker dele, så bør du slette den kopien og ikke minst slå av at din tlf kan synkroniseres mot hans itunes. Men, hvis det kun er hans fysiske pc, men ditt brukernavn og ditt passord i iTunes på maskinen, og han ikke kjenner hverken brukernavnet ditt eller passordet. Ja da er dine data trygge. Han kan jo ha en egen konto på itunes på sin maskin. Men ofte så husker datamaskiner passord, og windows er verre enn noen andre. Så du må slette cookies og win temp filer også.

Enkelt og greit så er er det beste å kun ha sin tlf, meldinger, mail notater osv på sin egen datamaskin....

Takk for svaret!!! Jeg er på hans itunes konto nå, men finner ikke hans (og min) sikkerhetskopi... Vet du hvordan jeg finner den og sletter den?