Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av sonim, her.
Akkurat der er jeg usikker hvor den faktisk lagres på maskinen. Men hvis du huker av for at du kun skal sikkerhetskopiere i iCoud, og ikke på datamaskinen så mener jeg den sletter kopien på harddisken. men 100% sikker er jeg ikke.
Du kan også krysse av for at du ønsker kryptere sikkerhetskopien og beskytte denne med et passord. Da klarer ike engang NSA knekke kopien din så fremt du velger et passord som er vanskelig og langt nok :-)
Viktigste er at han overhodet ikke har tilgang til din ituneskonto og at ingen av dine enheter er tilkoblet til hans ituneskonto eller icloudkonto etc. I praksis: Hans itunes brukernavn skal ikke brukes på noen av dine enheter.
Det morsomme er jo at du har tilgang til hans itunes bruker da :-)
HEHE, JA, HAN STOLER PÅ MEG VETTU Han skriver ikke så mye annet enn jobb på den dataen, men jeg har noen private mailer jeg vil ha for meg selv... For min skyld og mine venners skyld
Jeg skal prøve å finne ut av dette, men er litt flaut å spørre folk for da virker det som om jeg har noe konkret å skjule, og det har jeg ikke. Han har jo nå tilgang på min konto, og jeg stresser ikke sinnsykt, men liker helst å ha mine ting for meg selv
Tusen hjertlig takk for hjelpen btw!!! God helg!
|