Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-13, 23:30   #100
pådetfjerde
Medlem

Medlem siden: Oct 2013
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Hei!
Slenger meg med hos dere, jeg begynte tirsdag 22.10. Som nicket mitt tilsier er ikke dette første gang jeg prøver å gå ned i vekt. Siden sist har jeg fått sønn nummer to, jeg er gift og foreløbig i fødselspermisjon.

Jeg vet ikke nøyaktig hva jeg veier, for badevekta er helt på en snurr. Men utgangspunktet lå rundt 85 kg. Siden jeg bare er 160 cm må jeg ned et betydelig antall kilo for å kunne oppnå en normal vekt. Jeg har ymse plager som jeg håper skal minske i omfang fremover. Leddgikt, pcos, lavt stoffskifte. På grunn av leddgikten har jeg mye vondt, spesielt i knær, skuldre og håndledd. Tidligere runder med lavkarbo har vist seg å ha veldig positiv effekt på leddsmertene.

Jeg vet ikke helt hvor mange karber og sånt jeg spiser hver dag, men jeg fokuserer på å få i meg mye grønnsaker i tillegg til kjøtt og sånt, og all maten jeg spiser er ren og "naturlig". Med mann og to barn kjenner jeg at det blir enda viktigere å planlegge måltidene enn vanlig. Den største utfordringen for meg er å spise nok, spesielt i løpet av dagen. Derfor satser jeg på å lage shake eller smoothie til frokost/lunsj.

Kjære folk, dette ble langt...! Iallefall, her er jeg!

pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat