Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-13, 11:22   #36
sonim
Medlem

Medlem siden: Jan 2013
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Når og hvordan ble du tykk?

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

At det var? Diskuterer du i denne tråden at de som før har vært normalvektige før de ble overvektige kan være mer motiverte enn de som alltid har vært overvektige?
Du fremstiller et type menneskesyn her som er utrolig kvalmende og arrogant. Det bringer ikke noe godt å komme med slikt her. I mine øyne er det bare babbel og meningsløst synsing. Og det hjelper ikke å etterpå komme med et "beklager, mente ikke å tråkke noen på tærne". Slikt må du tenke igjennom FØR du skriver slike innlegg som du godt VET støter mange her inne. Du har jo fått dusinvis av meldinger og kommentarer på denne type innlegg i tiden du har vært aktiv her under dine forskjellige nick.

Det jeg svarte på var Trill Trall sitt innlegg ift hva hun ytret ift det å "tenne på sin mann" hvis han ble overvektig ift det å være lat og uinteressert i å gjøre en innsats for å være "tiltrekkende". Derav kommer jeg også med en personlig erfaring om det å være motivert. Jeg tro frremdeles at det man har opplevd, følt, smakt på og sett vil alltid være en sterkere drivkraft, enn det man ikke har opplevd, følt, smakt på og sett....Har aldri gitt uttrykk for at det ER slik, men at det er hva jeg tror på. At du er uenig i hva jeg tror på er jo helt greit, men derifra å komme med karakteristikker av meg som menneske som du overhodet ikke kjenner?
Brukeren Carisma reagerte og tok min erfaring personlig. Men det respekterer jeg og derfor beklager jeg at hun ble støtt av min mening og erfaring, men likefullt tror jeg på det. At Carisma tror det er helt feil er jo bare fordi hun har en helt annen mening og erfaring.

Jeg vet ikke hvem du er Vibeke-67, men oppfatter at lavkarboforum er et forum hvor man kan diskutere fritt og stille spørsmål samt komme med ytringer basert på personelige erfaringer.

Sist redigert av sonim : 29-10-13 kl 12:04.
sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat