Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-13, 19:49   #21422
sonim
Medlem

Medlem siden: Jan 2013
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men, så har man andre enden av skalaen også da, de som holder nøye regnskap på hva de må ta av andres oppgaver og gjerne tar seg en sykedag like etter andre bare for at regnskapet skal gå opp liksom. og det er vel disse som sørger for å fyre opp under samvittigheten vår.

Huff, det hørtes jo temmelig spesielt ut ja...glad jeg ikke jobber på en plass som har et slikt miljø. Ser for meg at det forsurer mye ja. Like ille synes jeg er faktisk de som bruker sykedager for å bevilge seg selv en ekstra fridag i ny og ne. På arbeidsplassen min er vi overhodet ikke mistenksomme, men det er klart når man har arbeidet tett med hverandre over flere år så merker man jo de som alltid er syke på fredager, eller er syke på inneklemte dager. Men det kan jo hende at influensaen rett og slett bare timer sin ankomst spesielt bra på de 2-3 dette gjelder...hver gang.

Nesten så jeg skulle ønske at feberen eller omgangssjuken kom på en fredag eller en inneklemt dag for meg også for en gangs skyld.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo