Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-13, 08:49   #21426
sonim
Medlem

Medlem siden: Jan 2013
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Lurer på hvorfor det for enkelte menn.... er sååå mye verre for de å være syk, enn oss.. eller i dette tilfellet meg. feber, forkjølelse, jobb og skole er meg.. mannen er hjemme hele tiden og har det så synnsykt ille >.< ... snufs!

okey, ferdig utblåst^^
spørsmål til: hva er smart å trene/mosjonere når man er ganske ferdig med å være syk, men ikke er helt på topp enda?

Haha, ja har merket meg at menn er omtrent dødssyke av influensa...morsom stereotypi ;-)

Men å trene sånn halvveis frisk eller rettere sagt når man er på bedringens vei er vel aldri spesielt lurt uansett. Kroppen trenger litt tid før man er i full vigør. Men typisk lett trening ut fra ens eget nivå går bra. Bevegelighetstrening, styrketrening med vekter, men helst unngå høyintensiv trening med høy puls den første tiden. Øke gradvis tempo og intensitet.

Personlig bruker jeg trene lettere vekter og styrke de første dagene etter "ferdig" sykdomsperiode"

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo