Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-13, 09:24   #8
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: 7 uker på lavkarbo, kun ett kilo ned. Skuffet og matlei :(

Selvsagt kan du leve uten brød. Veldig mange her opplever brød, lavkarbo eller ei, som en vektstopper. Husk at slikt brød ofte er veldig energirikt og plutselig får man i seg langt mere energi enn man trenger.
En skal vanligvis ikke telle kalorier, men det er mulig å spise for mye, jeg har null problemer med å spise langt mere enn jeg trenger og går ikke ned i vekt når jeg gjør det.
Brød stopper meg i allefall, spiser jeg brød/knekkebrød( lavkarbovarianter) står vekta stille.

Tenk litt på hva du spiser, sammensetningen og sjekk energiinntaket bare for å ha det kartlagt. Litt brød her og der og litt fløte her og der= mye energi. Maten vi spiser er energirik, så mengdene vi spiser blir mindre enn før.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat