Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-13, 09:39   #21427
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Lurer på hvorfor det for enkelte menn.... er sååå mye verre for de å være syk, enn oss.. eller i dette tilfellet meg. feber, forkjølelse, jobb og skole er meg.. mannen er hjemme hele tiden og har det så synnsykt ille >.< ... snufs!

okey, ferdig utblåst^^
spørsmål til: hva er smart å trene/mosjonere når man er ganske ferdig med å være syk, men ikke er helt på topp enda?

Her er det omvendt, jeg har nok litt lavere terskel enn Lille Gubben når det gjelder å være hjemme fra jobb. Han går på jobb med mindre han ligger langflat og spyr eller er skikkelig-skikkelig dårlig! Og jeg synes ikke du har noe på verken jobb eller skole å gjøre om du er sylte forkjøla og har feber - du smitter jo andre!

Hvis du ikke er i form så nøy deg med en rolig rusletur.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)