Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-13, 20:42   #21434
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 48
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Noen som har vært i Playa de las Americas på Tenerife? Reiser dit om 15 dager. Tips? Inntrykk?

Og trenger man reiseforsikring til en slik tur?

JA!!!! REIS ALDRI, ALDRI UTEN REISEFORSIKRING!!! En brukket ankel kosta meg over 50.000 kr.

Har vært på Playa de las Americas to ganger. Det er et typisk sted bygget for turister, med masse turister, men jeg liker meg der.
Det er masse utfluktmuligheter også. Jeg kan anbefale Los Gigantes og Tiede, bl.a.
Og hvis du liker dyr, så er det en park som heter Jungle Park rett i nærheten, der man kan få rovfugler på armen og sånt.

Utelivet har jeg ikke noe veldig peiling på, for vi liker best rolige kvelder på balkongen.

Og god tur!!