Sv: Når og hvordan ble du tykk?
Slenger meg på her, jeg. Selv om jeg er helt ny og ikke kjenner noen her inne enda.
Jeg begynte å legge på meg da jeg begynte på p-sprøyte. Jeg hadde bare hørt at man mistet mensen med p-sprøyte, og ville ha den pga det siden jeg var ganske plaget av smerter. Det var det dummeste jeg har gjort tror jeg. Gikk opp minimum 15 kilo pga de sprøytene, og de ødela syklusen min fullstendig. Den var aldri normal etter at jeg sluttet på sprøytene.
Noen mndr etter at jeg sluttet på sprøyter, sluttet jeg å røyke samtidig som jeg ble operert for en skulderskade jeg pådro meg på sykkeltur (nei. Jeg sykler ikke lenger gitt... Merkelig nok ). Uker med smertestillende gjorde meg heller ingen tjenester.
Vekta er opp ca 22 kilo over komfortvekten, og nekter plent å gå ned igjen. Jeg er ganske fortvilet over det hele, og vet liksom ikke hvilken ende jeg skal begynne. Jeg har lyst til å prøve lavkarbo, og trenger å gjøre ganske mye research rundt det for å lage meg en slags meny. Midt i to tunge eksamener er det ganske tøft. Alt i alt er jeg temmelig fortvila og vet ikke helt hvordan jeg skal klare å ta tak i dette. Jeg trenger mer energi slik at jeg orker å lese i timesvis, og det enkleste er jo selvsagt sukker. Det er bare det at jeg må kutte ut det hersens sukkeret! Hjelpe og trøste! 
|