Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-13, 12:12   #42
Fullfres
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 51
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: Når og hvordan ble du tykk?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det er godt mulig jeg har fått feil inntrykk, men hvorfor er du så redd for salt? Når man lager det meste av (eller all) maten fra bunnen av må man tilsette litt salt - kroppen trenger litt salt også! Jeg får problemer med for lite magesyre om jeg ikke passer på å få i meg nok salt, den består jo av en stor del saltsyre.

Der datt jeg litt av. Hva får deg til å tro at jeg er redd for salt utifra den oppskriften? Jeg bruker salt, jeg. Ganske mye salt faktisk. Jeg bruker urafinert havsalt uten å være sjenert for mengden siden det er salt som faktisk er godt for kroppen. Jeg skrev ikke opp salt i den oppskriften fordi jeg rett og slett glemte det. Jeg glemte også at oppskriften inneholder bakepulver. Det går litt fort i svingene av og til.

Fullfres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har helt sluttet å filosofere Svar med sitat