Jeg blir deprimert av karbohydrater
Jeg har nå bestemt meg for at jeg skal gå på lavkarbo, og begrense utskeielser så langt det lar seg gjøre. Jeg følger ikke men spesiell lavkarboretning, men jeg inspireres av litt forskjellige, og prøver meg frem litt for å se hva jeg tåler av f.ks frukt uten å få en nedtur eller bli slapp.
Det jeg har slitt med er hodetåke, depresjoner, selvmordstanker, ensomhet, ADHD-diagnose i voksen alder, lavere energinivå de siste årene til tross for at jeg trener. Kan være på topp en dag, men spiser jeg fr mye frukt f.eks ligger jeg rett ut dagen etter.
Har også en rekke allergier, så kan ikke spise nøtter, frø eller de fleste rå grønnsaker. Dette gjør kostholdet litt mer komplisert.
Alkohol er også et problem, da jeg ser et ar glass setter meg kraftig tilbake igjen selv om jeg tar det pent og drikker lite.
Har vært hos legen og testet blodsukker, stoffskifte, og alt av vitaminer og mineraler. Legen finner ingenting.
Lurer på om fler har det som meg, og blir deprimert og slappe ved inntak av karbo, og om årsak og eventuell diagnose.
|