Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-13, 10:50   #3
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Hmmm....noen som har tips??

Hei Tassa, dette er nok ofte en utfordring når man har gått på ED, men siden du er flink med kostholdet er det jo litt rart.
Kan det være en ide å skrive ned i en dagbok over en uke eller to hva du faktisk spiser, for å se om det kan ligge noen luringer der? Det var i alle fall slik for meg og jeg fikk meg en aha opplevelse.
Så jeg strammet inn kostholdet igjen, og gikk ned 3 av de 6 kiloene jeg hadde gått opp, men resten sitter fast. For min del er det nok mer trening som må til.
Dette med sprengt mage var jeg mye plaget med før jeg helt kuttet gluten. Jeg har ikke cøliaki, men fikk det mye bedre av å helt kutte dette, kanskje det kan være noe for deg?
hvis du ønsker en prat kan du bare ta kontakt.
Ellers har jeg fått hjelp av legen nå jeg har stått fast slik. Det kan jo være noe med hormonene dine på en eller annen måte.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat