Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-13, 20:24   #5
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Når vekta ikke rikker seg på flere måneder tross strikt kost?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Mer mat da?

Prøv det også og da går vekta oppover og oppover( selv på 15g karbo fra kun grønnsaker og null melkeprodukter). Jeg har prøvd mere kalorier, men lite karbo den siste måneden og vekta viser kun en trend, jevnt oppover.
Egentlig er jeg mest lei av å være sulten hele tiden. Mere karno er ikke aktuelt, for litt bønner og linser og jeg går bananas på sukker også. Den linja er hårfin. Jeg spiser 10g 86%sjokolade, der går grensa, ellers klikker jeg der også.
Jeg har jo prøvd det meste innenfor ketogent disse årene og det er jo kun få kalorier som har fått meg ned i vekt. Da jeg hadde BMI på over 50 gikk jeg ned hele 500g i uka ved å spise 1500kalorier, det funker ikke mere. Mindre klarer jeg ikke å spise, for jeg blir så sulten at jeg fort klikker og hiver i meg masse, masse mat. Jeg kan spise masse skikkelig ketogen mat og fett, og kjenne at magen er full, men jeg er fortsatt så sulten at jeg er helt på gråten.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat