Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-13, 20:57   #15
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Når vekta ikke rikker seg på flere måneder tross strikt kost?

Ville bare takk for at dere leser og svarer. Jeg er sikker på at det er det at jeg er dårlig som ødelegger, jeg trengte kanskje mest bare å rope litt ut i frustrasjon. For det er tungt å ha ME og være så gravt overvektig, jeg bærer mange, mange ekstra kilo som gjør det tyngre.

Kanskje jeg er mest fortvila fordi jeg prøvde å leve normalt( type tøft villamarksliv, over 30teltdøgn i år), jeg prøvde å trene i fjor høst og da begynte problemene med vekt som gikk enda saktere ned, halsbetennelse fra oktober til januar, bihulebetennelser av og på helt siden januar. Dessverre levde jeg nok på ardrenalinrushene og leste ikke signalene fra kroppen om at jeg var syk hele tiden( der ungene snufser i to dager er jeg utslått i ei uke) og at kroppen har holdt pokker så hardt på vekta.

Å spare på kaloriene nå er bare tull, det ser jeg også, i tillegg fryser jeg hele tiden, så fingertuppene er blå.

Men det er litt vondt, når andre raser 40kg på et år og jeg kjemper og kjemper og går så uhorvelig sakte ned. Det er frustrerende når den mettehetsfølelsen kun virker i korte perioder, jeg hadde to himmelske uker i september der jeg var mett, også var det på`n igjen.

Jeg har prøvd uten ost og fløte/rømme og det eneste jeg faktisk vet er at laktose gjør magen min løs( så nå står laktose, gluten og soya på nei-lista, jeg tok en ert brød til nattverden i dag og magen har trøblet resten av dagen).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat