Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-13, 23:43   #25
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Når vekta ikke rikker seg på flere måneder tross strikt kost?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ang. kognitiv terapi så er jo du ikke "bare" et menneske med ME? Kan jo fungere på andre ting som følelsene du har rundt mat osv..

Kjørte ikke du noe ala eggefaste og gikk ned noen kilo? Spiste du annen mat etter eggfasten og gikk fortsatt ned? (Ja, her har vi fulgt med).

Den kognitive terapien her skulle handle om vondtene mine(litt for komplisert å forklare her).

Jeg gikk ned på eggefaste og opp igjen da jeg innførte mere grønnsaker og litt mere fett og noe noe fløte. Og jeg kan ikke leve på kun egg og fett, ble for tøft.

Det er i alle fall godt at dere er enige at det er lurt å fortsette å spise nok og når jeg er sulten . dessverre sitter fastetrollet og hvisker meg i øret dagstøtt nå, men jeg er så sulten at jeg jager det bort.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat