Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-13, 22:50   #21
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Jeg blir deprimert av karbohydrater

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Sonim, slutt å leke lege. Trådstarter sier at årsaken til depresjonen er kjent, det er IKKE din jobb å utrede.

Støtter 100%. Vi medlemmer må være forsiktige med å forsøke å diagnostisere. Vi kan komme med noen råd og anbefalinger, men i denne tråden er trådstarter klar på at hun vet hva depresjonen kommer av, og søker støtte og muligens komme i kontakt med likesinnede. Det bør vi virkelig respektere! Rett og slett frekt å vise såpass lite respekt.

Jeg er glad for å lese at du har funnet løsningen gjennom lavkarbo, samtidig høres det slitsomt ut å reagere så sterkt, være så mye deprimert. Ønsker deg lykke til videre! Selv har jeg gjennom årene lært meg at jeg ikke bryr meg om andre. På alle møter og seminar så ber jeg om en salat i stedet for snittet eller rundstykker. Og blir det bare servert snittet, så spiser jeg bare toppingen .

Jeg har forøvrig også veldig god erfaring med å gå til psykolog. Hjalp meg mye med å sortere mye rot både oppe i tankene men som også hadde gjemt seg godt i kroppen min.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat