Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-13, 11:48   #3
Nutta
Medlem

Nutta sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Nutta er ny på veien

Sv: Inn i min 2. uke på lavkarbo, trenger litt veiledning

Når jeg leser menyen din, så er det flere ting som jeg tenker kan korrigeres HVIS vekta står stille i en lenger periode (det er nemmelig ingen vits i å endre på noe som funker!) Men skyr, blåbær og knekkebrød er ting som fort drar opp kh nivået ditt eller som KAN hindre at man går ned i vekt. Jeg lurer også på hvilket tacokrydder du bruker? Er mye sukker i disse ferdigposene nemmelig. Og så er det lurt å tenke på salsasausen. Så det kan rett og slett være mange faktorer her som spiller inn, uten at jeg vet hva….

Andre ting du kan tenke på, det er om du får i deg mye salt (salt binder vann), drikker du nok vann, spiser du nok grønnsaker, hvor er du i syklusen (hvis du er av det kvinnelige kjønn da ), trener du (da kan kroppen bygge muskler, og muskler er tyngre enn fett) Og tilslutt... hvordan føler du deg generelt med tanke på søvnrutiner, stress, sykdom?
Så du skjønner at her er det mange faktorer som spiller inn

Uansett…jeg tenker at du må prøve deg frem. Jeg ser at du ikke følger en bestemt retning innen lavkarbo, og da er det jo egentlig opp til deg hva du ønsker å endre og ikke. Men hvis du syns det er vanskelig å klare det på egenhånd, så råder jeg deg til å lese for eksempel slank med ketolyse - boka, og følge de rådene du får der den kuren er for de som skal ned mer enn 10 kilo.

Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat